Askolan seurakunnan luottamushenkilövalinnat

15.1.2015

Kirkkovaltuusto valitsi kaudelle 2015-2016 kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi Irja Mäittälän ja varapuheenjohtajaksi Reino Halosen. Lisäksi valittiin mm. kirkkoneuvoston jäsenet ja heidän henkilökohtaiset varajäsenensä. Nimet löydät klikkaamalla otsikkoa.

Kirkkoneuvoston varsinaisiksi jäseniksi valittiin lisäksi (suluissa varajäsen): Jukka Ahgrén (Pekka Väänänen), Ari Forsberg (Anna-Mari Eloranta), Risto Hämäläinen (Riku Honkasalo), Jaakko Lapinniemi (Saku Väätänen), Tuula Leivo (Joanna Katajisto), Raimo Sikkara (Lauri Syrjänen), Kaija-Leena Tuomisto (Taru Ridell), Kati Tähti (Heidi Hovisilta) ja Sirpa Vettenranta (Simo Ahokanto).

Kirkkoneuvoston varapuheenjohtajana ja taloudellisen jaoston puheenjohtajana jatkaa Jorma Linna (varajäsen Rauna Kiiskinen).