Kolme tärppiä loppukesään

9.8.2018

Tuomirannan laituri

Koulut ovat alkaneet ja se on aina varma syksyn merkki. Kesää on kuitenkin vielä jäljellä ja seurakunnassakin tapahtuu vaikka mitä.

Loppukesän kolme tärppiä jumalanpalveluselämän ja käynnistyvän kerhokauden lisäksi tässä, olkaa hyvät:

1) Joel Hallikaisen puistokonsertti "Rakkautta etsimässä" kirkkopuistossa su 26.8. klo 15. Tule piknikille omien eväiden kanssa tai osat herkut kirkkokuoron puffetista. Konsertin ohjelma maksaa 10 euroa.

2) Saunojien yö Tuomirannassa ke 29.8. klo 18-23. Uikkarisauna, nuotiolla voi paistaa omia makkaroita. Seurakunta tarjoaa mehut ja lätyt. (saunojien yötä ennen saunailta on Tuomirannassa myös ke 15.8. klo 18-21)

3) Pieni patikkaretki Nuuksioon la 8.9. klo 9-17. Retkestä saat tarkempaa tietoa etusivun vasemmassa laidassa olevasta tapahtumakalenterista. Muista ilmoittautua.

Näistä ja muusta syksyn tarjonnasta lisää Kohtsillään Askulassa -vihkosesta, joka jaetaan joka kotiin su 26.8.2018