Juhlavuoden suunnittelu etenee

20.2.2014

Tämä vuosi on juhlan aikaa, sillä Askolan seurakunta täyttää 375 vuotta. Toukokuussa vietämme juhlaviikkoa, johon kutsumme mukaan kaikkia askolalaisia ja ystäviä muualtakin.

Äitienpäivän jälkeinen viikko on varsinainen juhlaviikko. Seurakunnan alueen koulut vierailevat kotikirkossaan ja heille on tarjolla ohjelmaa. Seurakuntakodissa voi tutustua historiaan ja nykypäivään.

Tiistaina 13.5. klo 19 kirkossa on Johanna ja Mikko Iivanaisen konsertti, la 17.5. Askolan torilla on tarjolla soppaa ja seuraa ja juhlinta huipentuu piispanmessuun su 18.5. klo 10, jolloin vieraanamme on piispa Irja Askola.

Tässä muutama poiminta ohjelmasta. Tarkempaa tietoa on luvassa pääsiäisen- ja keväänajan esitteessä, joka jaetaan jokaiseen kotiin ke 9.4.2014.