Selloduon sävelretriitti

Paikka: Askolan kirkko

Askolan kirkossa selloduon sävelretriitti

Musiikin tarjoilevat Anna-Maaria & Olli Varonen

Askolan kirkkoon voit tulla perjantaina 18.6. klo 18 – 20 välillä hiljentymään, hengähtämään ja rauhoittumaan elävän musiikin äärelle. Puhetta tai laulua ei ole vaan sellolla soitettu klassinen musiikki ja hengellisistä lauluista tutut melodiat saavat puhutella sisintämme ja herätellä niitä asioita, ajatuksia ja tunteita, joiden juuri sillä hetkellä on tarpeen nousta esiin.

Sävelretriittiin voit poiketa lyhyeksi hetkeksi tai viipyä pitempään. Sävelretriitti tarjoilee mm. Bachin, Vivaldin, Mozartin, Schubertin, Melartinin ja Sibeliuksen säveliä. Isossa kirkossa on paljon tilaa – voit tulla paikalle turvallisin mielin.

Illan musiikista vastaa Selloduo Anna-Maaria & Olli Varonen. Varoset ovat konsertoineet duona vuodesta 2000 alkaen. Satojen kotimaisten esitysten lisäksi duo on esiintynyt Unkarissa, Virossa, Ruotsissa, Espanjassa ja Senegalissa. Päätyökseen vuodesta 2007 toiminut duo on julkaissut 4 CD-levyä ja duo soittaa myös yhteislevyllä gospellegenda Jaakko Löytyn kanssa. Suomen ja Ruotsin yleisradioiden lisäksi duoa on kuultu mm. Unkarin kulttuurikanava Kanizan TV-lähetyksissä.