Päivi Hakkari uusiin tehtäviin

19.2.2021

Askolan seurakuntapastori Päivi Hakkari on valittu Riihimäen seurakunnan kappalaiseksi. Hän aloittaa uudessa virassa 1.4.2021.

Päivi Hakkari on toiminut Askolassa pappina vuodesta 2015 alkaen. Hän jää aluksi puolen vuoden virkavapaalle eli koeajaksi uudessa tehtävässä. Askolan seurakunta pyytää viranhoitomääräystä virkavapaana ajaksi seurakuntapastorin sijaiseksi pastori Mervi Rosnellille Helsingistä.

Päivin vastuualueeseen Riihimäellä kuuluu yleisen seurakuntatyön lisäksi sairaalasielunhoito. Askolassa Päivin lähtöjuhlaa on tarkoitus viettää syksyllä, kun valinta Riihimäelle saa koeajan jälkeen viimeisen sinetin.

Tänä keväänä Päivi toimittaa viimeisen jumalanpalveluksen Askolassa marianpäivänä 21.3.