seurakuntafoorumit

21.10.2023

Lämpimästi tervetuloa kaikille avoimiin keskustelutilaisuuksiin. Olet tervetullut kaikkiin tilaisuuksiin, mutta toivon näkeväni sinut tietysti Askolan tilaisuudessa la 18.11. klo 9.30–13 Helkamäen nuorisoseuran talolla.

Askolan, Myrskylän ja Pukkilan seurakuntien kesken on pari vuotta käyty Helsingin hiippakunnan tuomiokapitulin johdolla keskustelua, jossa tarkastellaan luterilaisen seurakuntaelämän toimintaedellytyksiä seuraavan vuosikymmenen alkaessa. Pienenevän väkimäärän ja kaventuvien resurssien keskellä on tarkoituksenmukaista tutkia yhteisen resurssoinnin ja tehtävien keskittämisen mahdollisuuksia.

Pukkilassa to 9.11. klo 18-20, kirkossa, kahvitarjoilu.

Askolassa la 18.11.2023 klo 9.30 - 13 Helkamäen nuorisoseurantalo, aloituskahvit ja lopuksi lounas.

Ohjelma: Hiippakuntadekaanin puheenvuoro, yhteistyökumppaneilla mahdollisuus puheenvuoroihin ja osallistava työskentely.

vt. kirkkoherra Mervi Rosnell

Lisätietoja p 044 711 1318