Jumalanpalvelukset seurakuntakodissa

4.1.2016

Vuoden vaihduttua jumalanpalveluselämä on siirtynyt maaliskuuhun saakka seurakuntakotiin lukuun ottamatta joitain poikkeuksia.

Messua vietetään pääsääntöisesti sunnuntaisin klo 10. Paikkana on seurakuntakoti, joka palvelee hyvin näin pakkaskautena.

Talven aikana kokoonnumme kerran kirkkoon eli su 24.1., jolloin rippikoululaiset osallistuvat messuun ja silloin vietetään Evankelisen Lähetysyhdistyksen kirkkopyhää.

Kevään perhekirkot ovat su 31.1. ja su 20.3. Ensimmäinen on kynttilänpäivä ja jumalanpalvelukseen kutsutaan erityisesti isovanhempia lastenlapsineen. Maaliskuun perhekirkko on palmusunnuntaina ja se on ensimmäinen jumalanpalvelus kirkossa kevätkaudella.

Yhteisvastuukeräys avataan laskiaissunnuntaina 7.2., Gideonit kertovat työstään su 17.1. messussa ja paastonajan aloittavaa tuhkakeskiviikon messua vietetään ke 10.2. klo 18 seurakuntakodissa.

Tervetuloa yhteiseen juhlaan!