Kirkkoherranviraston ollessa suljettuna voit ottaa yhteyttä tällä lomakkeella:

Rosnell Mervi

vt. kirkkoherra 31.8.2024 saakka.

044 711 1318

Olen aloittanut Askolassa seurakuntapastorina vuonna 2021. Palvelen mielelläni seurakuntalaisia ja kaikkia lähimmäisiäni mahdollisuuksieni mukaan. Minulle rukous ja Raamattu ovat tärkeitä oman hengellisyyteni vaalimisessa. Minut voi pysättää kaupassa, kylällä tai olla yhteydessä kun siltä tuntuu. Työhöni kuuluu muun muassa rippikoulutyöstä vastaaminen, kirkolliset toimitukset sekä messut. Pienessä seurakunnassa saa palvella monin eri tavoin ja se on suuri rikkaus.

Kari Kajasviita

Kiinteistökoordinaattori

044 733 3120

kari.kajasviita@evl.fi

Toni Mäki-Leppilampi

Seurakuntapastori 14.8.2024 saakka.

040 755 9617

Vapaapäivät yleensä ma ja ti.

Mäkinen Olga

Kanttori

040 354 1210

Olen musiikin kautta tekemisissä kaikenikäisten seurakuntalaisten kanssa. Johdan seurakunnan musiikkiryhmiä ja vastaan seurakunnan konserttitoiminnasta. Minuun voi olla yhteydessä kaikissa seurakunnan musiikkitoimintaan liittyvissä asioissa. Autan myös mielelläni valitsemaan musiikkeja häihin ja hautajaisiin.

Laine Tarja

Talouspäällikkö

040 759 9526, virkavapaalla 3.3.2024 asti. Sijaisena toimii vt. kirkkoherra Mervi Rosnell

Tehtävänkuvaani on seurakunnan talouden ja siihen liittyvän hallinnon johtaminen ja kehittäminen. Vastaan talousarvion ja tilinpäätöksen valmistelusta. Toimin palkka-asiamiehenä ja vastaan henkilöstöhallinnon hoidosta. Hallinnon kokouksissa toimin valmistelijana, esittelijänä, sihteerinä sekä toimeenpanen tehtyjä päätöksiä. Vastaan hautaus- ja kiinteistötoimesta, hankintatoimesta ja seurakunnan varainhoidosta, maa- ja metsätalouden hoidosta, tietohallinnosta ja sen kehittämisestä, isännöinti- ja rakennuttajan tehtävistä.

Vilkki Jouni

Seurakuntamestari
040 525 6504

Seurakuntamestarina työkenttäni on laaja. Tarpeen vaatiessa toimin kaikissa seurakunnan kiinteistöissä. Vastaan käytännönjärjestelyistä kirkollisissa toimituksissa, messuissa ja hautausmaalla. Tämän lisäksi vastaan kiinteistöhuollosta. Kohtaan työssäni paljon ihmisiä ja tästä johtuen työni on paljolti asiakaspalvelutyötä. Pidän työstä erittäin paljon ja koen sen tärkeänä.

Lapinniemi Taina

Diakoni
040 839 0192

Diakoniatyöntekijänä tapaan eri ikäisiä ihmisiä arjen  keskellä. Työkenttäni on mm. diakoniatoimisto, kodit, palvelukeskus, Tuomirannan saunanlauteet kesällä ja talvella. Ehkä olemmekin jo tavanneet  tilaisuuksissa tai juttuhetkessä kaupalla? Tiesithän, että diakoniatyöntekijän kautta on mahdollista saada henkistä, hengellistä ja pienimuotoista taloudellista tukea. Neuvon ja opastan elämän haasteissa. Ota rohkeasti yhteyttä.

Katajisto Joanna

vt. nuorisotyönohjaaja, ympäristövastaava

Honkala Merja

Vastaava lastenohjaaja
0400 598 010

Lastenohjaajana ohjaan päiväkerhoja, perhekerhoja, pyhäkouluja ja lasten päiväleirejä. Tiimimme kanssa osallistumme vuorollamme jumalanpalveluksien toteuttamiseen ja järjestämme erilaisia tapahtumia kerhovuoden aikana. Vastaavana lastenohjaaja vastaan työalamme toiminnan suunnittelusta ja kehittämisestä ja pyrin mahdollistamaan suunnittelun toteutumisen.  Lisäksi pidän yllä yhteyksiä mm. päiväkoteihin ja esikouluihin.

Homma Terttu

Lastenohjaaja

040 748 2133

Minut tapaat seurakunnan päiväkerhoissa, perhekerhoissa, erilaisissa tapahtumissa ja kesäisin lastenleireillä Tuomirannassa.

Nykänen Hanna

siivooja

työpäivät ma-ke

Askolan srk:n kirkkoherranviraston toimisto on avoinna to klo 12 - 15 asiointikäynneille. Puhelinpalvelu on avoinna to klo 9 - 15.  p 044 721 0009 Kirkkoherranvirastosta voit varata ajan hautaukselle, kasteelle tai vihkimiselle. Muina aikoina yhteydenotot suoraan työntekijöiden numeroihin.

----------

Vantaan aluekeskusrekisteristä hoidetaan seuraavat asiat:

* virkatodistus-, sukuselvitys- ja sukututkimustilaukset
* avioliiton esteiden tutkinnat
* kirkollisten toimitusten rekisteröinnit (kaste, rippikoulu ja konfirmaatio, avioliittoon vihkiminen, avioliiton kirkollinen siunaaminen sekä kirkkoon liittyminen)

Vantaan aluekeskusrekisteri on avoinna ma-pe klo 9-12.
Virkatodistuksen voit tilata palvelussa tilaavirkatodistus.fi tai puhelimitse.
Puhelin 09 8306 345
sähköposti: vantaa.keskusrekisteri@evl.fi

LASKUTUSOSOITE

Verkkolaskuosoite

Vastaanottajan nimi: Askolan seurakunta

Verkkolaskuoperaattori: CGI

Välittäjätunnus: 003703575029

Verkkolaskuosoite: 003701000491

Paperilaskujen osoite

Kirkon Palvelukeskus/

Askolan seurakunta

PL 5018

02066 DOCUSCAN

Y-tunnus 0100049-1

Vantaan aluekeskusrekisteri

Askolan seurakunnan jäsenet voivat tilata virkatodistuksen tai sukuselvityksen Vantaan keskusrekisteristä, joka palvelee askolalaisia myös ennen vihkimistä tehtävään avioliiton esteiden tutkintaan liittyen.

Yhteystiedot:

Vantaan aluekeskusrekisteri, Asematie 12a (Tikkurilan kirkko), PL 56, 01301 Vantaa.

Avoinna ma-pe 9-12, puh. 09 8306345, vantaa.keskusrekisteri@evl.fi