Joulun hartaudet Askolassa

19.12.2016

Joulun pyhinä vietämme jumalanpalveluksia ja hartauksia sekä kirkossa että siunauskappelissa ja Juornaankylän rukoushuoneessa.

Jouluaattona la 24.12. klo 14 hartaus kirkossa ja klo 15 hartaus siunauskappelissa. Pastori Päivi Hakkari ja kanttori Vesa Erkkilä. Kirkossa myös kirkkokuoro.

Joulupäivänä su 25.12. klo 8 jumalanpalvelus kirkossa. Kirkkoherra Antti Kupiainen saarnaa, musiikista vastaavat kanttori Vesa Erkkilä sekä Lasse ja Tea Tuomi.

Tapaninpäivänä ma 26.12. klo 12 jumalanpalvelus Juornaankylän rukoushuoneessa, Huhdintie 19. Pastori Päivi Hakkari ja kanttori Enni Pöykkö. Kirkossa ei ole jumalanpalvelusta.

Uudenvuodenaattona la 31.12. klo 19 messu kirkossa. Kirkkoherra Antti Kupiainen ja kanttori Vesa Erkkilä.

Loppiaisena pe 6.1. klo 12 messu Juornaankylän rukoushuoneessa, Huhdintie 19. pastori Päivi Hakkari ja kanttori Vesa Erkkilä.