Kirkkoherra asetettiin virkaan

5.6.2017

Virkaanasettamisessa piispaa avustivat pastori Tarja Frilander, lääninrovasti Heikki Hakamies, rovasti Päivi Erkkilä ja kirkkoneuvoston varapj. Jorma Linna.

Helluntaina 4.6. oli seurakunnassa suuri juhla, kun yli kaksi vuotta vt.kirkkoherrana toiminut Antti Kupiainen asetettiin kirkkoherran vakituiseen virkaan.

Virkaanasettamisen toimitti piispa Irja Askola avustajineen. Messuun ja sen jälkeisille kirkkokahveille osallistui yli 200 ihmistä.

Helluntai sopi hyvin juhlapäiväksi, sillä se on seurakunnan syntymäpäivä. Kirkkoherra ei ole itseään varten, vaan ainoastaan seurakuntansa kautta palvelijana ja paimenena.