Joulu Askolan seurakunnassa

19.12.2017

Askolan kirkko on valmiina jouluun.

Joulun juhla on lähellä. Tässä tietoa seurakunnan joulunajan hartauksista ja jumalanpalveluksista.

su 24.12. klo 14 Jouluaaton hartaus kirkossa ja klo 15 siunauskappelissa, Päivi Hakkari ja Vesa Erkkilä. Kirkossa tekstin lukee Katariina Laine.

ma 25.12. klo 8 Jouluaamun jumalanpalvelus kirkossa, Annaleena Piepponen, Vesa Erkkilä ja kirkkokuoro.

ti 26.12. klo 12 Tapaninpäivän jumalanpalvelus Juornaankylän rukoushuoneessa, Päivi Hakkari ja Mia Pråhl. Kirkkokahvit. Kirkossa ei jp:ta.

su 31.12. klo 18 Uudenvuoden jumalanpalvelus kirkossa, Annaleena Piepponen ja Enni Pöykkö.

la 6.1. klo 12 Loppiaisen jumalanpalvelus ja kauneimmat joululaulut Juornaankylän rukoushuoneessa. Antti Kupiainen ja Vesa Erkkilä. Kirkkokahvit. Kirkossa ei jp:ta.

su 7.1. klo 10 Messu seurakuntakodissa. Päivi Hakkari ja Vesa Erkkilä. Kirkkokahvit.