Pääsiäisen aika

17.4.2019

Askolan seurakunta viettää ristin ja ylösnousemuksen pääsiäistä kuten koko kristikunta. Katso alempaa tapahtumista.

Kiirastorstai 18.4. klo 18 Messu kirkossa, Antti Kupiainen, Päivi Erkkilä, Vesa Erkkilä, jousikvartetti Lumo ja kirkkokuoro. Välittömästi messun päätyttyä J. Haydn: Seitsemän sanaa ristillä, Jousikvartetti Lumo.

Pitkäperjantaina 19.4. klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, Antti Kupiainen, Vesa Erkkilä ja kirkkokuoro. Klo 15 konsertti kirkossa: D.Scarlatti: Stabat Mater, Margit Tuokko, sopraano, Ann-Marei Heino, mezzosopraano ja Ilpo Laspas, urut. Vapaa pääsy, ohjelma 10€.

Lauantaina 20.4. Hiljaisuus

Pääsiäinen 21.4. klo 10 Messu kirkossa, Päivi Hakkari, TM Essi Aalto (saarna), Vesa Erkkilä ja kirkkokuoro. Kirkkokahvit.

2.pääsiäispäivä 22.4. klo 12, Sanajumalanpalvelus Juornaankylän rukoushuoneessa, Huhdintie 19, Päivi Hakkari ja Enni Pöykkö. Kirkkokahvit. Kirkossa ei jumalanpalvelusta.