Kausityöhön seurakuntaan

24.2.2020

haku 18.3.2020 asti

Askolan seurakunta hakee hautausmaalle ja kiinteistöilleen kausityöntekijöitä eripituisiin määräaikaisiin työsuhteisiin kaudelle 2020. Työsuhteiden aloitus- ja lopetusajankohta voi sääolojen vuoksi muuttua.

Haemme

- puistopuutarhureita ajalle 14.4. – 1.11.2020,

- kausityöntekijöitä ajalle 14.4. – 1.11.2020 sekä

- kesätyöntekijöitä (opiskelijat/koululaiset) ajalle 4.5. – 4.10.2020.

Työtehtäviin kuuluu kiinteistöjen ja hautausmaan ylläpito- ja vihertyöt sekä hoitohautojen hoitotyöt.  Työkokemus hautausmaa-alalta ja puutarhakoneiden käyttökokemus katsotaan eduksi. Lisäksi työnkuvaan voi kuulua satunnaisesti siivoustyötä ja ryhmäavustajana toimiminen seurakuntatyössä.

Odotamme työntekijöiltä kykyä fyysiseen ulkotyöhön, täsmällisyyttä ja yhteistyökykyä sekä reipasta asennetta.

Edellytämme, että olet täyttänyt 17 vuotta töiden alkaessa.

Palkkaus on KirVESTES:n mukainen ja viikkotyöaika on 38 tuntia 45 minuuttia.

Hakemukset tulee jättää viimeistään 18.3.2020. Mikäli sinulla on jokin työjakson pituuteen vaikuttava rajoite tai työjakson keskeyttävä rajoite (esim. lomamatka) on sinun ilmoitettava siitä hakemuksessasi. Hakemusten perusteella osa kutsutaan haastatteluun.

Hakemuksen toimitus sähköisesti osoitteeseen tarja.laine@evl.fi, Tarja Laine talouspäällikkö

Liitteet