Askolan seurakunnan jumalanpalvelus lähetetään Facebookiin

20.3.2020

Jumalanpalvelus lähetetään Askolan seurakunnan Facebook-sivuille sunnuntaina klo 10. Teknisten ongelmien vuoksi kotisivujen kautta kuunteleminen ei onnistu tällä viikolla.

Askolan seurakunnan jumalanpalvelus lähetetään suorana Askolan seurakunnan Facebook-sivuilla tämän viikon sunnuntaina klo 10. Teknisten ongelmien vuoksi kuunteleminen kotisivujen kautta ei tällä viikolla onnistu.
Jumalanpalveluksessa ovat läsnä ainoastaan jumalanpalveluksen toimittajat.
Marian ilmestyspäivän jumalanpalveluksessa lauletaan seuraavat virret: 53, 135, 50:1-5, 499 sekä 50:6. Päivän tekstit ovat: 1.Moos. 3:8-15, Gal. 4:3-7 sekä Luuk. 1:39-45.
Virret löytyvät virsikirja.fi -sivulta ja Raamatun tekstit löytyvät raamattu.fi -sivulta.

Jumalanpalvelupalveluksen jälkeen kirkko on auki klo 13 saakka hiljentymistä ja rukousta varten. Pappi on paikalla,mutta kyseessä ei ole yleisötilaisuus. Takaamme näin kuitenkin sielunhoitomahdollisuuden.

Yle Radio 1 lähettää radiojumalanpalveluksen sunnuntaisin klo 10, aamuhartauden ma-la klo 6.15 ja 7.15 sekä iltahartauden ma-pe klo 18.50. Yle TV1 lähettää televisiojumalanpalveluksen sunnuntaisin klo 10.