Pääsiäisajan jumalanpalvelukset Askolan seurakunnassa

8.4.2020

Pääsiäisajan jumalanpalvelukset lähetetään suorana Askolan seurakunnan Facebook-sivuilla

Pääsiäisajan jumalanpalvelukset lähetetään suorina lähetyksinä Askolan seurakunnan Facebook-sivuille. Jos olet kirjautunut Facebookiin, voit seurata jumalanpalveluksia suorana Askolan seurakunnan Facebook-sivujen etusivulta. Lähetys alkaa vähän ennen jumalanpalveluksen alkamista.

Jos et saa lähetystä toimimaan tai et ole kirjautunut Facebookiin, voit katsoa jumalanpalveluksen lähetyksen loputtua seurakunnan Facebook-sivujen etusivulta. Jumalanpalvelukset löytyvät Facebookista vetämällä sivupalkkia alaspäin kohtaan "videot" tai vielä hieman alaspäin kohtaan "julkaisut"

Facebookiin pääsee seurakunnan kotisivujen etusivun kautta oikealla löytyvän sinisen F-merkin kautta tai seuraavan linkin kautta:

Jos jumalanpalveluksen ääni kuuluu hiljaa, tarkistathan että laitteesi sekä videon äänenvoimakkuudet ovat säädetty kovalle. Facebookissa videon äänenvoimakkuutta voi säätää videon kestonäytön oikealta puolelta.

Huom! Jumalanpalveluksen kuunteleminen seurakunnan kotisivujen kautta ei ole mahdollista teknisten ongelmien vuoksi.

PÄÄSIÄISAJAN JUMALANPALVELUKSET ASKOLAN SEURAKUNNASSA:

Kiirastorstai 9.4 klo 18.00 Hakkari ja Mäkinen, tekstin luku Jaakko Lapinniemi

Pitkäperjantai 10.4 klo 10.00 Hakkari ja Mäkinen, tekstin luku Kaija-Leena Tuomisto

Pääsiäissunnuntai 12.4 klo 10.00 Kupiainen ja Mäkinen. Leo Kylätasku, trumpetti