Rippikoulut toteutetaan päiväleireinä Askolassa

8.5.2020

Tämän kesän rippikoulujen toteutukseen on tullut muutoksia. Joka tapauksessa kaikkien nuorten konfirmaatio toimitetaan lähes alkuperäisen aikataulun mukaisesti.

Koronatilanne vaikuttaa siihen, että sovittu leirikeskus ei voi ottaa vastaan leiriläisiä. Näin ollen seurakuntamme rippikoulut ovat Askolassa päivärippikoulun muodossa kesä-heinäkuussa. Joihinkin aikatauluihin on tullut pieniä muutoksia.

Myös konfirmaatioihin tulee muutoksia, koska pyrimme pitämään osallistujamäärän ohjeistetussa 50 henkilössä. Rippikoululaiset konfirmoidaan 5-6 nuoren ryhmissä, jotta oma perhe ja mahdollisesti muut läheiset voivat osallistua tilaisuuteen paikan päällä.

Päiväleirin konfirmaatiot ovat su 7.6. klo 12 ja 14, I leirin la 4.7. klo 12 ja 14 sekä su 5.7. klo 12 ja 14 ja II leirin la 18.7. klo 12 ja 14 sekä su 19.7. klo 12 ja 14.

Rippikoululaisten perheisiin ollaan yhteydessä ja asiasta tiedotetaan tämän viikonlopun aikana. Tiedotteessa kerrotaan myös nuoren konfirmaation aika.

Toivomme ymmärrystä kaikilta osapuolilta.

Tiedustelut kirkkoherra Antti Kupiaiselta la-su puhelimitse tai sähköpostitse.