Tervetuloa messuun!

3.6.2020

Seurakunta avaa oviaan vähitellen. Ensimmäisenä merkkinä on messujen jatkuminen.

Ensimmäinen messu vietetään Askolan kirkossa su 7.6. klo 10. Tällöin seurakunta on tervetullut paikalle. Messu striimataan eli sitä voi seurata myös kotoa käsin. Pitkästä aikaa pääsemme myös ehtoolliselle.

Tämän jälkeen messu on joka sunnuntai klo 10 kirkossa. Juornaankylässä ei ole kesällä tilaisuuksia. Konfirmaatiot vietetään erillisen ohjelman mukaisesti lähinnä nuorten läheisten kanssa.

Kesä-heinäkuussa on varsin vähän seurakunnan tapahtumia, mutta olemme läsnä Facebookissa ja Instagramissa. Lisäksi työntekijät ovat tavattavissa vuosilomia lukuunottamatta. Kanttori Olga Mäkinen toteuttaa facebookin välityksellä kesäisen toivekonsertin ke 17.6. klo 18.

Kaikessa toiminnassamme huolehdimme riittävästä käsi- ja yskimishygieniasta sekä turvaväleistä. Kirkon ja kappelin sisäänkäynnin yhteydessä on toimintaohjeet ja esimerkiksi siunauskappeliin mahtuu kerralla 30 ihmistä.

Antti Kupiainen 3.6.2020