Adventin ja joulun esite jaetaan koteihin

23.11.2020

Seurakunnan adventin ja joulun esite jaetaan koteihin 25.11.

Keskiviikkona 25.11. jaetaan seurakunnan esite koteihin. Koronatilanteen vuoksi siihen on tullut jo muutoksia.

Esitteessä on kaikki adventin- ja joulunajan tilaisuudet Askolan seurakunnassa. Koska ma 23.11. tuli uusia koronaohjeita, osa tilaisuuksista järjestetään ennakkotiedoista poiketen.

Tällä hetkellä koronaohjeet ovat voimassa su 13.12. saakka. Tuona aikana jumalanpalveluksia voi seurata striimattuna seurakunnan facebook-sivun kautta sekä kuunnellen tältä sivustolta löytyvän linkin kautta.

Sisällä järjestettäviin tilaisuuksiin voi osallistua kerrallaan 20 henkilöä. Niinpä ensimmäisen adventin ja itsenäisyyspäivän jumalanpalveluksissa on kirkossa paikalla jumalanpalveluksen toimittajat kuoro mukaan lukien. Itsenäisyyspäivän seppeleenlaskuun voi osallistua kirkkopihalla.

Kauneimmat joululaulut lauletaan ilmoitetun aikataulun mukaan pääosin ulkona ja hieman lyhennettynä.

Ajankohtaista ilmoittelua kannattaa seurata keskiviikon Itäväylästä ja sunnuntain Uusimaasta sekä tältä sivustolta ja Facebookista.