Ari Forsberg kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi

29.1.2021

Askolan seurakunnan kirkkovaltuusto kokoontui torstaina 28.1.2021 turvallisesti kirkossa päättämään henkilövalinnoista.

Kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi vuosille 2021-22 valittiin Ari Forsberg. Varapuheenjohtajana jatkaa Jaakko Lapinniemi.

Valtuusto valitsi myös kirkkoneuvoston kahdeksi vuodeksi sekä työalojen työryhmien jäsenet. Kirkkoneuvoston varapuheenjohtajana jatkaa Jorma Linna. Puheenjohtaja on virkansa puolesta kirkkoherra.

Kaikki henkilövalinnat löytyvät tämän sivun ylälaidassa olevasta Hallinto-alasivulta.

Seurakunnan hallintoelimet kokoontuvat pandemiasta huolimatta lähikokouksiin, sillä nykyinen kirkkolaki ei anna mahdollisuutta etäkokouksiin. Lakimuutos on vireillä ja on nyt eduskunnan käsittelyssä.