Hiljainen viikko ja pääsiäinen

11.4.2022

Hiljaisella viikolla ja pääsiäisenä kokoonnumme kirkkoon monena päivänä. Katso lisää.

Keskiviikkona 13.4. klo 9.15 ja 10 Lasten pääsiäishartaus kirkossa, Mervi Rosnell, Terttu Homma, Merja Honkala ja Olga Mäkinen.

Kiirastorstaina 14.4. on messu kirkossa klo 18. Mervi Rosnell, Antti Kupiainen, Olga Mäkinen ja kirkkokuoro.

Pitkäperjantaina 15.4. klo 10 sanajumalanpalvelus kirkossa klo 10, Mervi Rosnell ja Olga Mäkinen. Klo 15 kirkossa Pergolesi: Stabat Mater, Saija Kivioja, Heli Kaasalainen ja jousikvartetti (vapaa pääsy)

Pääsiäispäivänä 17.4. messu kirkossa klo 10, Antti Kupiainen, Olga Mäkinen, Elina Hakala ja Mia Elling.

Toisena pääsiäispäivänä 18.4. klo 12 sanajumalanpalvelus Juornaankylän rukoushuoneessa, Huhdintie 19. Jari Flink ja Enni Pöykkö. Kirkkokahvit. Jumalanpalvelus on yhteinen Myrskylän ja Pukkilan seurakuntien kanssa.

Siunattua ristin ja ylösnousemuksen pääsiäistä!