KIINTEISTÖKOORDINAATTORIN TOIMI

5.12.2023

Kumppaniksi seurakuntaan

Kiinteistöihin kohdistuvien lisävelvoitteiden, hankkeiden haasteisiin ja toteutukseen on Askolan kirkkoneuvosto 7.11.2023 päättänyt palkata kiinteistökoordinaattorin työsuhteeseen vuoden 2024 loppuun asti.

HAEMME NYT ROHKEASTI UUSIIN HAASTEISIIN TARTTUVAA

KIINTEISTÖKOORDINAATTORIA määräaikaiseen toimeen.

Kiinteistökoordinaattori on talouspäällikön työparina mm

• korjaushankkeiden suunnittelussa ja kilpailutuksessa
  • laatii seurakunnalle kiinteistöstrategian
  • toteuttaa energiakatselmuksia ja kuntotutkimuksia kiinteistöillä yhdessä asiantuntijoiden kanssa
  • laatii kiinteistöjen PTS -selvitykset ja elinkaarenhallinnan
  • toteuttaa kiinteistöjen huolto- ja ylläpitojärjestelmän käyttöönoton
  • vie eteenpäin hautausmaan hoitosuunnitelmaa
  • käytäntöön panee metsätaloussuunnitelman mukaisesti metsänhoitoja

Kiinteistökoordinaattorin tehtävän hoitaminen ei velvoita ev.lut. seurakunnan jäsenyyttä. Tehtävän hoito vaatii omaa autoa.

Palkkaus KirVESTES:n vaativuusryhmän 601 mukainen.

Kiinnostuitko?  Lisätietoja antaa talouspäällikkö Tarja Laine tarja.laine@evl.fi Vapaamuotoiset hakemukset vt kirkkoherra Mervi Rosnell sähköpostiin mervi.rosnell@evl.fi 15.1.2024 mennessä. Tehtävän täyttäminen mahdollisimman pian ja teemme mahdollisia haastatteluja jo hakuajan aikana.