Kesäkuun kahden viimeisen viikon jumalanpalveluselämä Askolassa

11.6.2024

Juhannusviikonloppuna Askolan kirkossa ei ole jumalanpalveluksia. Tuomirannassa on hartaus la 22.6. klo 16 nuotiopaikalla ja hartauden jälkeen sauna lämpimänä klo 16.20 - 19. Omaa evästä voi halutessaan ottaa mukaan. Alkoholijuomat eivät ole sallittuja. Hartaus Mervi Rosnell.

Kolehti: Vähävaraisten lasten ja nuorten avustamiseen leirimaksuissa tai leiritarvikkeiden hankintaan Partaharju-säätiön kautta.

Su 23.6. klo 12 sanajumalanpalvelus Juornaankylän rukoushuoneella ja kirkkokahvit. Liturgia ja saarna Mervi Rosnell, kanttori Mikko Korhonen.

Kolehti: Nuorten mielen hyvinvoinnin tukemiseen Lasten ja nuorten keskus ry:n kautta.

Apostolien päivänä 30.6. kutsumme sinut messuun Askolan kirkkoon klo 10.

Liturgia ja saarna Raija Pautola, kanttori Mikko Korhonen ja suntio Jouni Vilkki.

Kolehti: Sukupuolten välisen oikeudenmukaisuuden eteen tehtävään työhön Suomen lähetysseuran kautta teemalla Olemme kaikki tasa-arvoisia.

Lämpimästi tervetuloa!