Kiitos juhlista

26.5.2014

Juhlaviikko onnistui hyvin. 354 lasta kävi tutustumassa kirkkoon. Iivanaisten konsertissa oli 140 kuulijaa. Lihasoppaa söi lauantaina noin 260 henkilöä. Juhlamessussa ja kirkkokahveilla oli 275 osallistujaa. Päiväjuhlassakin jaksoi vielä olla mukana 140 kuulijaa.

Kiitos luottamushenkilöille, työntekijöille, juhlavuoden valmisteluryhmälle, diakoniatyöryhmälle, lapsille,  nuorille, maa-ja kotitalousnaisille, esiintyjille, avustajille, puhujille, Mäntyrinteelle, LC-Askolalle, partiolaisille, kunnalle, piispalle, soittajille, laulajille, kirkkokuorolaisille, pukkilalaisille, myrskyläläisille ja porvoolaisille vieraillemme, jokaiselle juhlaan osallistuneelle seurakuntalaisellemme.

Me kaikki yhdessä teimme juhlastamme juhlan. Kiitos Taivaan Isälle, joka antoi meille kauniin sään ja ihanan kevään.