Kolme valitsijayhdistystä jätti ehdokaslistansa Askolassa

16.9.2014

Isänpäivänä 9.11. pidettävissä seurakuntavaaleissa jaetaan 15 valtuustopaikkaa. Paikkoja tavoittelee yhteensä 28 ehdokasta kolmesta eri valitsijayhdistyksestä. Askolan demarit: Eloranta Anna-Mari, Felin Malla (sit.), Kupiainen Tanja (sit.), Muukkonen Pertti (sit.), Salo Raili ja Sintonen-Seger Annukka. Sitoutumattomat seurakuntalaiset: Ahokanto Simo, Forsberg Ari, Halonen Reino, Honkasalo Riku, Hämäläinen Risto ja Vettenranta Sirpa. Keskiryhmä seurakuntalaisten asialla: Ahlgrén Jukka, Hovisilta Heidi, Katajisto Joanna, Kiiskinen Rauna, Lapinniemi Jaakko, Leivo Tuula, Linna Jorma, Mäittälä Irja, Ridell Taru, Salojoki Irina, Sikkara Raimo, Syrjänen Lauri, Tuomisto Kaija-Leena, Tähti Kati, Väänänen Pekka ja Väätänen Saku.