Askolan seurakunta

Rukouspyyntö

Voit jättää rukouspyyntösi tällä lomakkeella nimettömänä. Lähettäjän henkilötiedot eivät välity pyyntöjen vastaanottajalle. Kaikkien tänne jätettyjen rukouspyyntöjen puolesta rukoillaan seurakunnan yhteisessä esirukouksessa jumalanpalveluksen yhteydessä.

Uutisia

Merja Honkala vastaavaksi lastenohjaajaksi

12.7.2021
Askolan seurakunnan kirkkoneuvosto on valinnut uudeksi vastavaaksi lastenohjaajaksi Merja Honkalan Mäntsälästä.

Antti Kupiaiselle myönnetty rovastin arvonimi

16.6.2021
Meillä on iloisia uutisia! Piispa Teemu Laajasalo on juuri julkaissut tiedon, että hän on myöntänyt 7.6.2021 rovastin arvonimen kahdelletoista erilaiselle ja hienon uran tehneelle papille. Yksi rovastin arvonimen saaneista on Askolan kirkkoherra Antti Kupiainen. Haluamme kiittää rovasti Antti Kupiaista erittäin arvokkaasta työstä Askolan seurakunnan, Kristuksen kirkon ja Helsingin hiippakunnan eteen. Lämmin onnentoivotus Antille ja Jumalan siunausta!

Kirkkoherranviraston kesän aukiolo

31.5.2021
Kirkkoherranvirasto palvelee kesä-,heinä- ja elokuussa ma ja to klo 9-12.

KESÄKUUSSA KIRKKOON! Uudet koronaohjeet

28.5.2021
Helsingin hiippakunta on jatkanut rajoituksia ja antanut toimintaohjeita koronapandemiaan liittyen Etelä-Suomen aluehallintoviraston päätöksen mukaisesti. Ohjeet ovat voimassa 22.6. saakka.

Seurakunnan uusi tulevaisuussuunnitelma

7.5.2021
Askolan seurakunnan kirkkovaltuusto on hyväksynyt uuden tulevaisuussuunnitelman vuoteen 2025 saakka.

Kirkko avoinna sunnuntaisin

26.4.2021
Pyhäpäivän striimatun jumalanpalveluksen jälkeen kirkko on avoinna klo 13 saakka toukokuun alusta alkaen. 11.30 on ehtoollishetki, joka kestää noin vartin.

Pääsiäisesite jaettu koteihin

29.3.2021
Askolan seurakunnan pääsiäisen ajan esite on jaettu niihin talouksiin, joissa ei ole mainosjakelukieltoa. Tapahtumatiedot löytyvät myös tältä sivustolta.

Piispantarkastuksen vierailut siirtyvät syksyyn

19.3.2021
Huhtikuulle suunniteltu piispantarkastus Askolan seurakunnassa toteutetaan osin etäyhteyksin ja aikatauluun on tullut muutoksia koronatilanteen vuoksi.

Päivi Hakkari uusiin tehtäviin

19.2.2021
Askolan seurakuntapastori Päivi Hakkari on valittu Riihimäen seurakunnan kappalaiseksi. Hän aloittaa uudessa virassa 1.4.2021.

Yhteisvastuukeräys alkaa

3.2.2021
Kynttilänpäivänä 7.2. alkaa vuosittainen kirkon suurkeräys Yhteisvastuukeräys. Tänä vuonna keräys on erityisesti vähävaraisten vanhusten äänenä.

Tapahtumakalenteri

[1-50] [51-70]