Lapset

On ilo, ilo, ilo olla yhdessä

taivaan Isän lähellä

Päiväkerhot

Päiväkerhot kokoontuvat 2 kertaa viikossa 2h 45min kerrallaan Monninkylässä ja seurakuntakodilla. Kerholaisiksi otetaan 2 vuotta täyttäneitä lapsia. Kerholaiset otetaan ikäjärjestyksessä, ja mikäli hakijoita on enemmän kuin kerhopaikkoja, etusijalla ovat askolalaiset lapset. Tällä hetkellä seurakunnan päiväkerhot ovat ilmaisia.

Hakulomakkeen voi tulostaa sivun alareunassa olevasta linkistä ja palauttaa  osoitteella Askolan seurakunta /Varhaiskasvatus Askolantie 23, 07500 Askola. Voit laittaa lomakkeen tiedot myös sähköpostilla osoitteeseen merja.honkala@evl.fi. Lisätietoja  p.  0400 598 010.

Molemmissa kerhoissa on vielä tilaakin, kysele vapaita paikkoja!

Hakulomake päiväkerhoihin kaudelle 2024-2025 vuonna 2022-2019 syntyneille lapsille löytyy sivun alareunasta. Viimeinen ilmoittautumispäivä on pe 24.5.2024.

Perhekerho

Perhekerhot kokoontuvat Seurakuntakodilla ja Monninkylän Helkamäessä.  Ne ovat iloisia yhdessäolon hetkiä, joissa leikitään, lauletaan arkarrellaan ja hiljennytään.  Perhekerhot Monninkylässä tiistaisin klo 9.30-11  ja seurakuntakodilla torstaisin klo 9.15-10.45 , tervetuloa mukaan! Tehdään yhdessä oman näköisemme kerho.

Perhekerhot jatkuvat jälleen viikolla 2.

Pyhäkoulu

Nyt mukaan kirjepyhäkouluun

Seurakunnassa toimii kirjepyhäkoulu.  Pyhäkoulusta lähetämme postia kotiin 6 kertaa vuodessa. Kirjeessä postitamme esim.raamatunkertomuksen ja erilaisia tehtäviä, laulun laulettavaksi, sekä askarreltavaa. Jouluna ja pääsiäisenä tulee  mahdollisesti myös lastenlehti.

Pyhäkoulu on ilmainen. Mukaan pääsee aikuisen tekemällä ilmoittautumisella. Lähetä  lapsen/lasten nimi ja osoite, sekä ilmoittajan nimi  teksitiviestillä p. 0400 598010.

Tervetuloa kaikki mukaan!