Vapaaehtoistoiminta

Diakonia on vuorovaikutusta ja lähimmäisvastuuta seurakuntalaisten kesken.  Diakoniatyössä tarvitaan vapaaehtoisia vastuunkantajia:

• ystäväpalveluun, mm. ystäväksi yksinäiselle
  • talkootehtäviin, mm. leireille ja retkille
  • yhteisvastuukerääjiksi

Vapaaehtoistyössä jokainen voi toimia omien taitojensa mukaan. Toiminnasta ei saa rahapalkkaa. Jos olet kiinnostunut vapaaehtoistoiminnasta, ota yhteys diakoniatyöntekijään. Askolan ystäväpalvelu on yhteistoimintaa seurakunnan, kunnan ja Eläkeliiton Askolan yhdistyksen kanssa.

Kiinnostaako vapaaehtoistoiminta?

Haluatko ystäväksi tai kaipaatko ystävää? Vapaaehtoinen toimii ystävänä vanhukselle, vammaiselle, perheelle. Juttuseurana tai lenkkikaverina. Toiminta on maksutonta. Askolassa toiminnasta vastaa seurakunta, kunta ja Eläkeliiton Askolan yhdistys. Kysele rohkeasti lisää!Yhteyshenkilönä toimii diakoniatyöntekijä.